Metodyka naszych działań rozpoczyna się tak samo zarówno przy współpracy z klientem biznesowym, jak i klientem indywidualnym. Różnice pojawiają się na późniejszym etapie, gdyż skala realizacji zadania jest znacząco inna. Z pewnością wspólnym mianownikiem dla każdego klienta jest analiza jego potrzeb, czyli zakresu naszych prac wynikających zarówno z przedstawionego projektu inwestycji, jak i ustaleń indywidualnych z inwestorem / kierownikiem robót, lub określoną osobą wyznaczoną do tego celu.
KLIENCI INDYWIDUALNI
Współpracę z Państwem zaczynamy od spotkania się i zapoznania z Państwa projektem i oczekiwaniami. Na tym etapie służymy już wiedzą doradczą, przedstawimy dostępne możliwości techniczne, zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązania w wersji zarówno ekonomicznej jak i bardziej zaawansowanej, jednak zawsze spełniającej wymogi bezpieczeństwa.
Razem z Państwem ustalamy zakres wykonywanych prac. Ważne jest to dla obydwu stron ze względu na to, że Państwo będziecie wiedzieli jakie prace i w jakim zakresie zostaną wykonane, a dla nas będzie to wiążące pod względem różnych rozwiązań technicznych jak np. trasy przewodów, czy sposób polączenia elementów instalacji.
Oczywiście późniejsze zmiany będą również możliwe, jednak mogą czasem wiązać się z dodatkowymi kosztami, dlatego zawsze staramy się przedstawić Państwu na samym początku maksymalną ilość niezbędnych informacji i propozycji rozwiązań, aby podjęte decyzje spełniały Państwa oczekiwania względem instalacji elektrycznej.
Po ustaleniu zakresu wykonywanych prac przystępujemy do realizacji. Rozpoczynamy od schematu obiektu. Na schemat nanosimy wszystkie wcześniej ustalone szczegóły takie jak gniazda, łączniki, wypusty ect.
Na tym etapie jeśli to możliwe rozszerzamy kontakt z Państwem o drogę elektroniczną, poprzez którą przesyłamy wszystkie ustalenia na schemacie do Państwa ponownej oceny „na spokojnie” w domu. Jeśli nie będzie dodatkowych korekt, przystępujemy do realizacji etapu wykonawczego instalacji.
W naszej pracy kierujemy się przede wszystkim jakością wykonania, oraz dbałością o terminowość realizacji. Nasze doświadczenia pozwoliły nam na wypracowanie bardzo efektywnych metod działania, łączących jakość wykonania i sprawną realizację zlecenia.
Podczas prac po każdym dniu, oraz na koniec realizacji zlecenia zawsze po sobie sprzątamy, aby jakakolwiek Państwa wizyta w obiekcie, poza czasem naszej obecności nie odbywała się w warunkach utrudnionych.
KLIENCI BIZNESOWI
PRZYGOTOWANIE DO WYCENY
Po nawiązaniu kontaktu i określeniu zakresu prac które chcieliby Państwo nam zlecić, przed przystąpieniem do wyceny zapoznajemy się z dokumentacją projektową obiektu, oraz opisem wytycznych do zastosowania w zależności od jego charakterystyki.Jeśli w tym czasie pojawią się z naszej strony zapytania odnośnie projektu, a odpowiedzi nie będziemy mogli znaleźć w dokumentacji, poprosimy o wyjaśnienie ich przed dokonaniem wyceny. Na podstawie wszystkich zebranych danych przygotowujemy ofertę.
OFERTA
Przygotowana dla Państwa oferta zawierać będzie w swojej puli wszystkie ustalenia poczynione na etapie przygotowawczym, jak również adnotacje o tym co nie zostało uwzględnione ze względu na różne czynniki nie pozwalające na wycenę na czas składania oferty. Informacja o tym da Państwu wiedzę o możliwych dodatkowych kosztach prac, które zostaną przeliczone w najszybszym możliwym terminie, gdy tylko będą ku temu warunki. Dotyczy to np. sytuacji, w których pewna część projektu nie została jeszcze wykonana, jednak wiadomo że będzie dostarczona w późniejszym czasie.Oferta którą Państwo otrzymają standardowo jest oznaczona terminem ważności 30 dni, chyba że zostanie wspólnie ustalony inny termin.
Nasza oferta zawsze pozostawia możliwości negocjacyjne i nie jest przygotowana „na sztywno”.
AKCEPTACJA OFERTY
Po finalnym zaakceptowaniu oferty przystępujemy do niezbędnych formalności związanych podpisaniem umowy na realizację zadania. Następnie dostarczamy Państwu niezbędne z naszej strony dokumenty takie jak np. wymagane uprawnienia, certyfikaty, badania, ubezpieczenia itd. Po dokonaniu formalności rozpoczynamy realizację.
REALIZACJA
Podczas realizacji w zakresie organizacyjnym staramy się dbać o kilka spraw:1. utrzymywanie kontaktu z projektantem branżowym, inspektorem nadzoru, oraz osobą decyzyjną w przypadku bieżących zapytań wymagających ich akceptacji,
2. czynny udział w naradach według ustalonego grafiku (jeśli go nie ma to staramy się doprowadzić aby taki stworzono),
3. stały kontakt z osobami decyzyjnymi innych branż w celu koordynowania działań bieżących, oraz wychwytywaniu pojawiających się problemów technicznych ( np. kolizje tras kablowych z rurami itp. )
4. szybkie zgłaszanie błędów projektowych mogących pojawić się podczas realizacji, wraz z propozycjami ich rozwiązania uwzględniającymi aktualny stan realizacji inwestycji,
5. dobry humor